Splošni pogoji poslovanja

Spletna trgovina Magic shop določa pogoje nakupa ter prodaje izdelkov in ti so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot). Ob prijavi v sistem obiskovalec pridobi uporabniško ime in geslo. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Obiskovalec lahko nakup opravi tudi z enkratnim vpisom podatkov in ne potrebuje registracije z geslom. Pri tem se podatki kupca ne shranjujejo in so uporabljeni zgolj za obdelavo naročila.

Cene izdelkov v spletni trgovini so označene v evrih (EUR) in vsebujejo 22% DDV. Cene veljajo na dan nakupa in veljajo do preklica. Pridržujemo si pravico do dnevnih sprememb cen, razen če ni drugače navedeno. Veljajo cene, ki jih kupec potrdi pri naročilu v spletni trgovini. V ceno izdelkov niso vključeni stroški dostave.

Naročanje

Naročanje poteka preko interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov in zagotavljanje točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. V primeru, da zaloga naročenega izdelka poide, bomo kupca o tem obvestili.

Postopek nakupa:

  1. Naročilo blaga: Kupec želeni izdelek izbere in nato klikne gumb »dodaj v košarico« . Takoj potem, ko je bil izdelek dodan v košarico, je v košarici tudi viden. V košarici lahko kupec izbran izdelek v primeru, da izbrani izdelek ne ustreza njegovim zahtevam, klikne na gumb »odstrani« in izdelek se bo iz košarice odstranil. Če želi kupec po pregledu košarice nadaljevati s kupovanjem, klikne na gumb »nadaljuj z nakupovanjem«.
  2. Ko kupec izbere izdelke, ki jih želi naročiti, klikne gumb »na blagajno« in nato vpiše svoj e-mail ter v košarici izpolni vsa polja označena z rdečo zvezdico v tabelo pod košarico s svojimi podatki, kontaktno telefonsko številko in naslovom na katerega naj se izdelki pošljejo. 
  3. Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine Magic shop. Aktivno kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v e-novicah Magic shopa, ki jih pošiljamo našim strankam ali drugih medijih (Facebook). Koda prinaša različne ugodnosti, od različnih darilc do popustov. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna. Uporaba kode za popust: Izberite izdelke, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. V košarici v okence na desni »vnesite kodo za popust« vpišete kodo za popust in kliknete gumb »uporabi«. Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust. Ko vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.
  4. Kupec potrdi naročilo s klikom na gumb »zaključi nakup«. Od trenutka, ko kupec potrdi naročilo z gumbom »zaključi nakup« sprememba naročila prek spletne strani več ni možna
  5. Naročilo v obdelavi: Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo v obdelavi. Prodajalec bo kupca obvestil o odpremi blaga na email ali telefonsko številko, ki ga je kupec navedel ob naročilu.

Dostava in način plačila

Predviden rok dostave naročenih izdelkov je 1-2 delovna dni. Pošiljka ponavadi prispe na vaš naslov že naslednji delovni dan. Ob sobotah in nedeljah ne izvajamo storitve dostave. Strošek pakiranja in dostave po pošti je 3,90 € ne glede na velikost in težo paketa. Pri nakupu nad 100 € je poštnina brezplačna. Cenike Pošte Slovenije si lahko ogledate tukaj.

Pošta vam bo pri vsakem prevzemu odkupne pošiljke zaračunala provizijo (vplačnina) za UPN obrazec po veljavnem ceniku, ki ga določa Pošta Slovenije. V primeru plačila po predračunu se provizije ne plača.

V spletni prodajalni je omogočeno za fizične osebe plačilo po povzetju z gotovino, s kreditno kartico ali po predračunu. Pravne osebe blago plačajo po predračunu. Ob prevzemu blaga kupec prejme račun. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na sedežu podjetja Magic art d.o.o. in je kupcu vedno dostopna.

Osebni prevzem

Za vse, ki vam je enostavneje in mimogrede prevzeti paket v Ljubljani, smo na novo omogočili tudi osebni prevzem, ki je brezplačen in je mogoč po plačilu predračuna, ki vam ga pošljemo na vaš e-mail. Svoje naročene izdelke lahko prevzamete takoj, ko prejmete e-mail sporočilo, da je paket pripravljen in čaka na vas (čim vidimo vaše plačilo v banki). Če naročenih izdelkov po petih delovnih dneh ne dvignete, je vaše naročilo stornirano.

Osebni prevzem je možen vsak delovni dan od 10:00 do 20:00 in ob sobotah od 10:00 do 19:00 v trgovini Magic shop v BTC-ju hala A klet, Šmartinska 152, Ljubljana.

Prijava na e-novice

S prijavo na e-novice prijavitelj soglaša, da se osebni podatki, ki jih posreduje ob prijavi na e-novice, uporabljajo oz. obdelujejo za posredovanje sporočil, povezanih s poslovanjem ponudnika (akcije, novosti, reklamna sporočila, novice, itd.) na njegov elektronski naslov.

To soglasje lahko prijavitelj na e-novice kadarkoli pisno prekliče. Preklic lahko izvede na spletni strani ponudnika v okviru rubrike prijave na e-novice, kjer vpiše ime, priimek in svoj elektronski naslov, na katerega prejema e-novice, kar vse potrdi s pritiskom na gumb »odjavi«. Preklic lahko posreduje tudi na sedež ponudnika Magic art d.o.o., na e-poštni naslov : info@magicshop.si

S prijavo na e-novice boste obveščeni o novostih, akcijah in zanimivostih iz naše ponudbe.

E-novice pošljemo tudi vsem našim cenjenim naročnikom.

Reklamacije in vračilo blaga

V primeru, da kupec ni zadovoljen s kupljenim izdelkom, ima pravico, da kupljeno blago vrne brez kakršnekoli odškodnine. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga. To mora sporočiti pisno po faxu na tel.št.: 01/585-1550 ali pisno na naslov: Magic art doo, Šmartinska 152, 1000 Ljubljana, blago pa vrniti nemudoma oz. v 14 dneh po obvestilu. V tem primeru kupec sam poravna stroške, ki nastanejo ob vračilu blaga. Vrnjeni izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. V primeru odstopa od pogodbe prodajalec nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne kupnino za naročeno blago. Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pošiljk z odkupnino ne sprejmemo. Blago lahko tudi zamenjate z drugim izdelkom iz naše spletne ponudbe. Če potrošnik odstopi od pogodbe, mora obvezno izpolniti obrazec, da nedvoumno odstopa od pogodbe. Obrazec najdete spodaj.

Seznanitev z odgovornostjo za stvarne napake

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve. Napaka je stvarna: če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet; če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana; če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane; če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila. Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek. Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi. Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen. 

Varovanje podatkov

Podjetje Magic art doo se zavezuje k trajnem varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Vse podatke, ki ste nam jih ali nam jih boste posredovali, bomo brezpogojno varovali kot poslovno skrivnost skladno z določili Zakona o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS,št. 59/99, 57/01, 59-2 /01).

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Kupec lahko kadarkoli po elektronski pošti zahtevate, da prenehamo uporabljati vaše osebne podatke za namene pošiljanja elektronskih novic. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer mora poskrbeti za varnost uporabniškega imena in gesla.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost reševanja reklamacij in upoštevanja učinkovite obravnave pritožb. V primeru težav se kupec lahko poveže s ponudnikom telefonsko ali po elektronski pošti. Ponudnik bo v osmih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. V primeru reševanja sporov je pristojno sodišče glede na stalno prebivališče potrošnika.

Magic art d.o.o. vam želi prijetno, varno in enostavno nakupovanje!

Obrazec za odstop od pogodbe najdete spodaj.